مجله تکنولوژی

این قاب آیفون است که سقوط 16000 متری از Alaska Airlines را تحمل کرد – قاب Cryo Armor Spigen 65 دلاری که روز را نجات داد

هفته گذشته، در مورد آیفونی که از هواپیمای 16000 پایی سقوط کرد، شنیدیم و اکنون می دانیم چگونه این کار را انجام داده است. تلفن به دلیل کنده شدن در هواپیمای Alaska Airlines ASA1282 پرواز سقوط کرد. پرواز با سلامتی کامل و بدون تلفات فرود آمد، و یک آیفون پرتاب شد تا داستان را تعریف کند.

اتضحاً آیفون دارای یک قاب Spigen بود. به نظر می رسد که قاب Spigen Cryo Armor 65 دلاری از آسیب فاجعه بار تلفن جلوگیری کرده است. این شرکت در توییتر اعلام کرد که طبق گفته صاحب تلفن، تلفن با کیس آنها پیدا شده است.

Spigen در توییتر اعلام کرد که آیفونی که از ارتفاع 16000 فوت سقوط کرد، دارای قاب Spigen بود. این کیس ظاهراً Spigen Cryo Armor بود، همانطور که توسط دوستی از Cuong Tran، صاحب آیفون، فاش شد. مدل آن iPhone 14 Pro Max بود.

Spigen اسکرین شات پیام ارسال شده توسط دوست صاحبش را همراه با عکس های تلفن با قاب به اشتراک گذاشت. Alaska Airlines پس از بازیابی تلفن، آن را برای Tran پست کرد و ظاهر تلفن علیرغم سقوط عظیم کاملاً سالم است.

Spigen مدتی است که به طور مداوم قاب های آیفون عالی تولید می کند و این سقوط گواهی محکمی بر کیفیت کیس است. حتی اگر سقوط نرمی را در نظر بگیریم، تلفن سرعت نسبتاً بالایی پیدا می کرد، زیرا سقوطی که طول آن تقریباً به اندازه بیش از چهل و چهار زمین فوتبال بود. با این زمینه، کیس حداقل باید برخی از ستایش ها را دریافت کند، اگرچه تمام اعتبار را ندارد.

قاب Spigen Cryo Armor در حال حاضر برای سری iPhone 14 و iPhone 15 در دسترس است و قیمت آن 64.99 دلار است. در آمازون، می توانید قاب را برای برخی از مدل ها مانند iPhone 14 Pro، iPhone 14 Pro Max و iPhone 15 Pro Max با قیمت 23 دلار یا کمتر خریداری کنید.