مجله تکنولوژی

بازوی طراحی برتر: JCPal سه جایزه طراحی محصول Red Dot را به خود اختصاص داد

JCPal با دریافت چندین جایزه طراحی محصول Red Dot برای کیفیت طراحی برجسته، تجلیل می‌شود جشن ۳ طراحی محصول برجسته برنده جوایز

ونکوور، کانادا (12 آوریل 2022) – JCPal با افتخار اعلام می‌کند که به عنوان برنده سه جایزه معتبر و مورد انتظار طراحی محصول Red Dot: طراحی محصول 2022 انتخاب شده است. آن‌ها به خاطر سه طراحی نوآورانه‌ی آخرین محصولات خود، محافظ صفحه کلید VerSkin Inclusive، پایه PivotStand Pro و هاب Onyx USB-C 9 پورت شناخته شده‌اند.

جایزه Red Dot، یک رقابت بین‌المللی در زمینه طراحی که در سال 1955 تأسیس شده است، بهترین کیفیت کارها در طراحی محصول، طراحی برند و ارتباطات را تشخیص می‌دهد. یک هیئت داوری با 48 تن از مشاوران، طراحان و روزنامه‌نگاران معتبر هر ساله تقریباً 20,000 طراحی را ارزیابی می‌کنند تا مثال‌های برجسته‌ای از دستاوردهای طراحی و نوآوری محصول تعیین کنند و برندگان را به جایزه Red Dot برگزار کنند.

“در این سال از مسابقه، من به ویژه توسط موارد استثنایی ابتکاری که توسط محصولات برنده‌ی جوایز نشان داده شده‌اند، تحت تأثیر قرار گرفته‌ام. واقعاً متاثر و تحسین‌برانگیز است که هنوز طراحی‌هایی وجود دارند که می‌توانند ما را با فرم و کارکردشان متعجب کنند… واقعیت این است که کیفیت این محصولات با سطح نوآوری آنها برابر است و این موجب می‌شود تا از نظر شایستگی برندگان جایزه Red Dot Award: طراحی محصول 2022 باشند”، گفت پروفسور دکتر پتر زک، بنیان‌گذار و مدیرعامل Red Dot.

“ما برای دریافت سه جایزه Red Dot به خاطر طراحی محصول برجسته بسیار خرسندیم”، گفته استاکلی ما، بنیان‌گذار و مدیرعامل JCPal. “تیم طراحی و مهندسی ما یک بار دیگر نشان داده‌اند که در پیشانی صنعت قرار دارند و طراحی‌های برنده‌جایزه را در دسته‌های مختلف محصولات لوازم جانبی تولید می‌کنند. من به شدت از تیم استعداد‌های ما افتخار می‌کنم.”

محافظ صفحه کلید VerSkin Inclusive VerSkin، که به عنوان یک ابزار ورود بصری و لمسی برای دستگاه‌های Surface Laptop Go و Laptop SE مایکروسافت گواهی شده Designed for Surface (DfS)، به عنوان یک محصول نوآورانه در طراحی جایزه برنده شد. این محصول به کاربران با نیازهای متنوع کمک می‌کند که عملکردهای مختلف صفحه کلید خود را تشخیص دهند.

پایه PivotStand Pro PivotStand Pro به عنوان یک پایه با طراحی شیک و زیبا که دارای مونتاژ پیوت قابل تنظیم با گیره توپی برای تلفن همراه، تبلت یا شارژر Apple MagSafe است، مورد تقدیر قرار گرفت.

هاب Onyx USB-C با ۹ پورت طراحی هاب Onyx USB-C 9-پورت به یک سنگ اونیکس صقوری با فرم گرد و صاف و ترکیبی از شیشه سیاه ضخیم و آلومینیوم اندودید اشاره دارد. طراحی‌های برنده جوایز در سالنامه‌ها و وب‌سایت Red Dot جشن گرفته شده و همچنین تا بهار 2023 در موزه طراحی در اسن، آلمان به نمایش گذاشته می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این و سایر محصولات JCPal، لطفاً به JCPal.com مراجعه کنید.