مجله تکنولوژی

بررسی هدفون Marshall Monitor II: قهرمانان سنگین متال در دنیای هدفون‌ها

هدفون‌های شایسته یک ستاره راک:
هدفون‌های Marshall Monitor II وارد فضای صوتی مصرف‌کنندگان شدند و تا کنون محصولات این کمپانی بر روی یک چیز و یک چیز بسنده داشته‌اند: هدفون‌ها و اسپیکرهای با طراحی رترو که به یاد محصولات مرحله این کمپانی است و صدای عالی برای راکرها ارائه می‌دهند. تقریباً تمامی محصولات مارشال درست این کار را انجام می‌دهند، از اسپیکرهای بلوتوث که شبیه به آمپلی‌فایرهای مرحله به نظر می‌رسند تا هدفون‌هایی که با یک پوشش چرمی مصنوعی مانند لاستیک از همان جنسیت که در آمپ‌های تمرین کمپانی وجود دارد، پوشانده شده‌اند.

قیمت و دسترسی Marshall Monitor II:
هدفون Marshall Monitor II هزینه‌ای ارزان ندارند و قیمت آنها در ایالات متحده ۳۴۹ دلار است. این هزینه آنها را به عنوان یکی از بهترین هدفون‌های سرکوب‌کننده نویز در بازار قرار می‌دهد، حتی اگر چندان جدید نباشند. البته مهم است که توجه کنید که هدفون‌های Marshall Monitor II بهتر از هدفون‌های سونی WH-1000XM4 به نظر می‌رسند، حتی اگر قابلیت سرکوب نویز سیاه جادویی سونی را نداشته باشند. در انگلیس، قیمت این هدفون‌ها به مراتب پایین‌تر است و با شیک‌ترین حالت ممکن، هزینه را ارزان می‌کند.

طراحی و ساخت Marshall Monitor II:
از لحظه‌ای که آنها را از جعبه بیرون می‌کشید، شما به سرعت کیفیت ساخت هدفون‌های Marshall Monitor II را متوجه خواهید شد. یک جنس مشابه چرم نرم مانند جلد سر بالایی هدفون وجود دارد که به برخی نگه‌دارندگی فلزی که از اینترکوم ها به گوشی‌ها منتقل می‌شود، تبدیل می‌شود. در اینجا هیچ صدای خراشیدگی در محورهای تاشویی اطراف گوشی‌ها وجود ندارد، و اجزای فلزی احساس اطمینان و احساسات قوی‌ای را به ارمغان می‌آورند.

راحتی هدفون‌های Marshall Monitor II:
هنگامی که آنها را به سر می‌پوشانید، همه آن خوبی چرمی به ارمغان می‌آید. برای کسانی که متوجه هستند، انگار دارید چکمه چرمی مورد علاقه‌تان را که پس از سال‌ها استفاده کردن به درستی شکسته شده است را به پا می‌پوشانید. در حدود گرمایی در سر بند و جا به جا کمال در گوشی‌ها وجود دارد.

ویژگی‌های هدفون‌های Marshall Monitor II:
هدفون‌های Marshall Monitor II از انکیشن‌های نویز لغوی برخوردار هستند که نیاز دارند تا در سال ۲۰۲۳ در حالت موثر باشند. این انکیشن، همانطور که ممکن است فکر کنید، کاملاً مناسب است. هنگام پخش موسیقی در کنار یک خیابان پر از ترافیک، بیشتر نویز را خارج می‌کند و در خانه با صدای پایین و غیرفعال کردن ANC، واحدهای تهویه هوا و دیگر زنگ‌زدگی‌های پایین‌سطح را خارج می‌کند. با این حال، در محیط‌های بس

یار پرسشی، مشکلاتی دارد و سطوح مختلف لغو نویز تغییرات معنی‌داری در این زمینه ایجاد نمی‌کنند.

کیفیت صدای هدفون‌های Marshall Monitor II:
هدفون‌های Monitor II به سادگی می‌توانند توصیف شوند: یک جفت هدفون طراحی شده برای راک و متال. تمرکزی در میانه‌های پایین و تنظیمات کمی در اطراف فرکانس‌های بالا وجود دارد. این امر باعث می‌شود که گیتارهای مشوش بیت داشته و پهنایی به دمسازهای بیسی بدهد، که به یک صدای گرم و دلپذیر منجر می‌شود. اما این به این معنی است که برخی جزئیات مانند سنجاقک‌ها کمی کاهش می‌یابند و کمی از جزئیات به طور کلی از بین می‌روند.

مقایسه با رقبا:
هدفون‌های Marshall Monitor II رقابت سختی با خود دارند. هدفون‌های مومنتوم ۴ سنهایزر که در مقام اول در مقایسه بزرگ سرکوب‌کننده نویز ما قرار گرفته‌اند، اما برای برخی سبک‌های موسیقی خاص به نظر نمی‌رسد که بسیار خوب عمل کنند. همچنین هدفون‌های سونی WH-1000XM4 در اغلب مواقع می‌توانند با قیمت‌های مناسب خرید شوند، اما به نظر می‌رسند یا بهتر نگاه می‌کنند یا بهتر صدا تولید می‌کنند.

نهایتاً:
هدفون‌های Marshall Monitor II یک جفت عالی از هدفون‌ها برای اکثر مردم هستند، با این حال بیشتر برای افرادی مناسب هستند که به موسیقی خاصی علاقه دارند. آنها خوب ساخته شده، جذاب هستند و با قیمت خوبی (حداقل در انگلیس) ارائه شده‌اند.

گرچه ایده‌آل نیستند. سرکوب نویز می‌توانست بهتر باشد، صدای ایشان کمی فضا و دامنه دینامیکی کمی کمی نداشته باشد، و کیف حملی که در جعبه قرار داده شده مثل حافظه‌ی سوئدی‌ماندگی نیست، اما اگر یک جفت از آنها تهیه کنید، از مزایای بسیاری که دارند لذت خواهید برد.