مجله تکنولوژی

بلکین معرفی می‌کند: پایه شارژ بی‌سیم 2 در 1 BoostCharge Pro

بلکین معرفی می‌کند: پایه شارژ بی‌سیم 2 در 1 BoostCharge Pro با تکنولوژی MagSafeیک راهکار قابل حمل برای شارژ همزمان آیفون و ایرپاد؛ در گزینه‌های رنگی سیاه و سفید کلاسیک قابل دسترسی است

لس آنجلس – 2 اوت 2023 – بلکین، یک برند مطرح در زمینه الکترونیک مصرفی به مدت 40 سال، امروز پایه شارژ بی‌سیم 2 در 1 BoostCharge Pro با تکنولوژی MagSafe را معرفی کرد، یک راهکار کوچک و مناسب برای مسافرت به منظور شارژ آیفون و ایرپاد به طور همزمان.

این پایه BoostCharge Pro 2 در 1 با دو گزینه رنگی کلاسیک، جدیدترین افزوده به مجموعه برندهای Made for MagSafe شرکت بلکین است که شارژ بی‌سیم سریع 15W برای مدل‌های آیفون 12 یا بعد از آن، و 5W برای ایرپادها با مورد شارژ بی‌سیم و ایرپادهای Pro را ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های کلیدی:

شارژ بی‌سیم سریع تا 15W با تکنولوژی MagSafe برای مدل‌های آیفون 12 یا بعد از آن
شارژ بی‌سیم تا 5W با استفاده از Qi برای ایرپادها با مورد شارژ بی‌سیم و ایرپادهای Pro
فرم فشرده و مسطح با قابلیت قرارگیری افقی
واحد تامین توان USB-C همراه ارائه شده است
نور LED برای نشان دادن وضعیت شارژ
گزینه‌های رنگی سیاه و سفید
قطعات محصول (به جز کابل و واحد تامین توان) از مواد بازیافتی با حداقل 72٪ ساخته شده است
بسته‌بندی 100٪ بدون پلاستیک است
بلکین #1 بازار سهمیه‌بندی رهبری در لوازم جانبی MagSafe شخص ثالث است.* به عنوان بخشی از تعهد بلکین به یافتن راه‌حل‌های پاسخگوتر برای ساخت محصولات، پوشش محصول جدید با حداقل 72٪ مواد بازیافتی ساخته شده است و در بسته‌بندی بدون پلاستیک عرضه می‌شود.

قیمت و دسترسی
پایه شارژ بی‌سیم 2 در 1 BoostCharge Pro با تکنولوژی MagSafe در سایت Belkin.com، Amazon.com و فروشگاه‌های انتخابی در سراسر جهان با قیمت 79.95 دلار آمریکا قابل سفارش است. گزینه‌های رنگی در مناطق و فروشندگان مختلف متفاوت خواهد بود.