مجله تکنولوژی

طراحی سری گوشی‌های Asus ROG Phone 8 قبل از عرضه با طرح رسمی فاش شد

تایوانی‌ها تایید کرده‌اند که سری گوشی‌های ROG Phone 8 را در نمایشگاه الکترونیک مصرفی (CES) 2024 در تاریخ 9 ژانویه معرفی خواهند کرد. این شرکت فعالانه با انتشار تیزرها از طریق پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، در حال تبلیغ آمدن خط جدید است. به تازگی برند یک تصویر رسمی از گوشی ROG Phone 8 را منتشر کرده و طراحی گوشی را به مخاطبان نشان داده است. این تصویر به عنوان یک آزمون دوربین کور منتشر شده است.

Asus یک آزمون دوربین کور را بر روی وب‌سایت خود منتشر کرده و به افتخار پتانسیل دوربین سری ROG Phone 8 جدید پرداخته است. در این آزمون‌ها چندین مجموعه از سه عکس قرار گرفته‌اند و شرکت‌کنندگان می‌توانند بهترین عکس را انتخاب کنند. مشخص نیست که آیا هر یک از این تصاویر توسط ROG Phone 8 یا ROG Phone 8 Ultimate گرفته شده است یا خیر. در پایان آزمون کور، Asus یک نکته تشکر با تصویری از دو دستگاه ROG Phone 8 نمایش داده است.

تصویر نشان‌دهنده پنل پشتی سری ROG Phone 8 است. به‌نظر می‌آید که یک ماژول دوربین مستطیل شکل در گوشه پشتی بالا وجود دارد. یک فلش LED در کنار حسگرها قرار گرفته است. این تصویر به نظر می‌رسد دارای یک لوگوی RGB است. علاوه بر این، در گوشی‌ها یک پورت USB نوع C نیز در کنار آن‌ها قرار گرفته است.

Asus یک فرصت برای برنده شدن یک ROG Phone 8 را به کاربرانی که در آزمون کور شرکت می‌کنند، ارائه داده است. این شرکت اعلام کرده است که معرفی سری ROG Phone 8 در CES 2024 در لاس وگاس در تاریخ 9 ژانویه خواهد بود. این خط جدید در بازار چین در تاریخ 16 ژانویه در ساعت 7:30 عصر به وقت محلی (17:00 به وقت استانبول) رونمایی خواهد شد.

این سری از Asus ROG Phone 8 بر روی پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 جدید اجرا می‌شود. یک لیست Geekbench اخیر از ROG Phone 8 Ultimate نشان می‌دهد که تا 24 گیگابایت رم و Android 14 روی این گوشی حاکم است. انتظار می‌رود که این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات و اتصال 5G عرضه شود.