مجله تکنولوژی

مرور شارژر چندگانه STM Goods ChargeTreeGo

اگر عضو اکوسیستم اپل هستید، احتمالاً یک آیفون، یک آی‌پد و ایرپاد دارید و نیاز دارید که به طور منظم آن‌ها را شارژ کنید، پس احتمالاً 3 کابل مختلف دارید که به شکلی غیرمنظم ظاهر می‌شوند و احتمالاً کابل‌ها با هم گره می‌خورند.

استودیو تجهیزات STM که مردم خوبی هستند، به ما هم پاوربانک ChargeTreeGo و MagPod را ارسال کرده‌اند. در این مرور، ما به معرفی ChargeTreeGo می‌پردازیم که ارتقاء نسخه‌ای از STM ChargeTree است که ما در سال 2021 مورد بررسی قرار داده‌ایم. ChargeTreeGo طراحی شده است تا ساده و در عین حال نوآورانه باشد، زیرا به شما اجازه می‌دهد تا آیفون، اپل واچ و همچنین ایرپاد یا هدفون‌های شارژی Qi سازگار را شارژ کنید.

اولین تاثیرات

شارژر STM Goods ChargeTreeGo می‌تواند حداکثر 3 دستگاه اپل شما را به طور همزمان شارژ کند. وقتی شارژ شدید، به صورت کامپکت و نازک جمع می‌شود و دارای یک کیس جیبی است تا هنگام سفر ایمنی را حفظ کند. حتی زمانی که تا حالا شارژ نکرده باشید، هنوز می‌توانید تلفن همراه خود را شارژ کنید.

ChargeTreeGo دارای دو گزینه رنگ سیاه و سفید است و با قیمت 55 پوند از طریق آمازون در دسترس است.

در اصطلاح سازگاری، این دستگاه برای آیفون 8 به بالا طراحی شده است و با هر نسل واچ اپل کار می‌کند و در نهایت ایرپادها یا هر نوع هدفون شارژی بی‌سیم دیگری. همچنین برای شارژ تلفن همراه همانطور که مدل تلفن همراه شما Qi-سازگار باشد کار خواهد کرد. مزیت واقعی این دستگاه عدم پای دستی است که روی میز خود می‌گیرد و همچنین می‌توانید به پیچیدگی کابل‌های شارژ در سرتاسر میز خود یا میز خواب‌خود وداع بگویید.

طراحی

هم‌زمان شارژکننده‌های سه در یک محصول جدید در بازار نیستند و تعدادی از برندها محصولات مشابهی تولید می‌کنند، اما STM Goods این دستگاه را به طور عمودی ارائه داده است.

ابعاد این شارژر فقط 2.98 × 5.76 × 4.72 اینچ است. تفاوت اصلی با درخت شارژ این است که شما در حال حاضر یک شارژر ساعتی قابل جمع شدن دارید که با فشار دادن آن از سمت واحد، زاویه مناسبی دارد که ساعت به حالت شبانه‌روز می‌روید.

تخته‌ی شارژ ChargeGo با یک قفسه کوچکی که برای نگه‌داشتن تلفن قرار دارد، عمودی است. همانطور که اشاره شد، ایستگاه تلفن به شما اجازه می‌دهد هر تلفن هوشمندی که قابلیت شارژ بی‌سیم Qi دارد، را شارژ کنید، اما به طور ویژه برای آیفون‌های اپل طراحی شده است.

من تلفن هوشمند آیفون 12 خود را شارژ کردم و به خوبی کار می‌کند. چیزی که باید در نظر داشته باشید، اگر داشتن یک آیفون 13 پرو

مکس را شارژ می‌کردید، ماژول‌های دوربین بزرگتر هستند، بنابراین شارژرهای بی‌سیم که مگ‌سیف ندارند، ممکن است اتصال نداشته باشند. این مورد با ChargeTreeGo صدق نکرد، زیرا شما می‌توانید تلفن خود را به صورت عمودی و افقی شارژ کنید.

به پشت شارژر منتقل می‌شویم، شما پایه خاکستری دارید که نماد مورد نقل‌قول جعبه AirPod دارد و اینجا جایی است که جفتی از هدفون‌های شارژی بی‌سیم قرار می‌گیرند.

3 LED وجود دارد که نشان‌دهنده شارژ شدن با چراغ متصل یا چراغ خاموش روشن خواهد شد که نشان‌دهنده نشت شدن دستگاه است. بعد از 30 ثانیه چراغ‌ها خاموش می‌شوند، بنابراین اگر در میزخواب استفاده می‌کنید، شما را از خواب بیدار نمی‌کند.

در اصطلاح ظرفیت شارژ، ChargeTree یک کابل شارژ USB-C به USB-C یک متری را که به سمت یکی از اطراف ایستگاه متصل می‌شود، ارائه می‌دهد. این یک کمی مزاحم است، زیرا من در یک سفر اخیر به مرکز پارک‌ها متوجه شدم که بهتر بود اگر یک کابل USB-C به USB-A داشته باشم، زیرا پریزها فقط پورت‌های USB-A داشتند. خوشبختانه من آماده آمده بودم.

فرض کنیم ظرفیت مناسبی داشته باشید، دستگاه‌های اپل شما به شرح زیر شارژ خواهند شد:

ساعت اپل – تا 3 وات
Airpods / هدفون‌های شارژی با سازگاری Qi – 5 وات
تلفن همراه سازگار – تا 15 وات

عملکرد
هنگام استفاده از این ایستگاه شارژ، خرسند بودم که می‌توانید تلفن خود را به صورت افقی و عمودی روی ایستگاه شارژ قرار دهید، این اجازه را می‌دهد تا هم‌زمان با کار کردن، برنامه مورد علاقه‌تان را تماشا کنید. همچنین برای تماس زوم در حالی که دستگاه خود را شارژ می‌کنید، کاربردی است.

ما پیدا کردیم که استفاده از ایستگاه بسیار آسان است و به کاربر اجازه می‌دهد هنوز از تشخیص چهره برای باز کردن قفل تلفن همراه خود استفاده کند. تنها نقطه منفی این است که ChargeTreeGo به نظر نمی‌رسد مجوز اپل دارد زیرا نتوانستیم چیزی در بسته‌بندی یا آنلاین بیابیم که اثبات کند که خلافی وجود دارد. این موضوع به عنوان یک فاکتور تصمیم‌گیری مشاهده نشد. در واقع، این به STM اجازه داد طراحی ایستگاه را به دلخواه خود انجام دهد که ظاهری شیک ارائه می‌دهد.

نتیجه
ChargeTreeGo یک شارژر چندگانه

عالی است که در میز یا میزخواب شما زیاد جا نمی‌گیرد و فضا از اهمیت برخوردار است، بنابراین خوب است که چیزی کوچک را داشته باشید که به شما اجازه می‌دهد چندین دستگاه را به طور هم‌زمان شارژ کنید. من همچنین بسیار مفید می‌یابم که وقتی ایستگاه را تا حدی جمع کنید، هنوز هم می‌توانید دستگاه خود را شارژ کنید. تنها نقطه منفی این دستگاه این است که این دستگاه دارای یک پلاگ وال 20 وات نیست که به طور جداگانه خریداری کنید. به جز این مورد، اگر تلفن هوشمندی مانند آیفون سازگار با Qi داشته باشید، همچنین هدفون‌ها و ساعت اپل داشته باشید و می‌خواهید همه این سه دستگاه را هم‌زمان شارژ کنید، این شارژر باید در نظر گرفته شود، به خصوص در این نقطه قیمت.