مجله تکنولوژی

برنامه طراحی شده برای Samsung Gaming Hub در CES رونمایی شد

سامسونگ اخیرا در نمایشگاه Consumer Electronics Show (CES) در لاس وگاس برنامه جدید خود را با نام Designed for Samsung Gaming Hub معرفی کرده است. این برنامه برای همکاری با شرکت ها در توسعه لوازم جانبی برای Samsung Gaming Hub طراحی شده است.

سامسونگ با همکاری PDP یک کنترلر بی سیم جدید با نام Replay Midnight Blue معرفی کرد که یکی از اولین دستگاه های Samsung Gaming Hub است. این کنترلر از فروشگاه های PDP، آمازون و Best Buy در دسترس خواهد بود.

جیهو ها، رئیس گروه همکاری های خدمات در سامسونگ الکترونیک گفت: “سامسونگ اهمیت ضروری لوازم جانبی در ارتقا تجربه بازی را می شناسد.” “با تکیه بر سطح بالای سازگاری ما، برنامه ‘Designed for Samsung Gaming Hub’ ما را قادر می سازد با شرکای مورد اعتماد خود همکاری کنیم تا لوازم جانبی ای را طراحی کنیم که تجربه برتر Samsung Gaming Hub را بیشتر بهبود ببخشند.”

از امسال، بازیکنان برچسب “Designed for Samsung Gaming Hub” را مشاهده خواهند کرد که نشان می دهد محصول برای سازگاری، کیفیت، عملکرد، ایمنی و امنیت در دستگاه های سامسونگ آزمایش شده است. لوازم جانبی دارای این برچسب بهترین تجربه ممکن بازی ‌های جریانی را در Samsung Gaming Hub تضمین می کنند، صرف نظر از دستگاه سامسونگ پشتیبانی شده که بازیکنان انتخاب می کنند.

می توانید اطلاعات بیشتر در مورد برنامه جدید Samsung Gaming Hub را در وب سایت سامسونگ در لینک زیر پیدا کنید. سامسونگ در حال همکاری با شرکای خود برای توسعه دستگاه های جدید است.