مجله تکنولوژی

راه اندازی Infinix Smart 8 در هند برای تاریخ 13 ژانویه تعیین شده است؛

Infinix Smart 8 قرار است به زودی در هند راه اندازی شود. این مدل در ابتدا در نیجریه در نوامبر 2023 معرفی شد. این شرکت قبلاً برخی از ویژگی های کلیدی و گزینه های رنگی نسخه هندی این گوشی هوشمند را فاش کرده بود. انتظار می رود نسخه هندی مشخصات مشابهی با مدل جهانی خود داشته باشد. مدل جهانی دارای چیپست Unisoc، نمایشگر HD+، دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی و باتری 5000mAh است. Infinix اکنون برخی جزئیات بیشتر در مورد تلفن آینده و محدوده قیمت آن را فاش کرده است. همچنین تاریخ راه اندازی تلفن در کشور را اعلام کرد.

یک میکروسایت Flipkart برای Infinix Smart 8 آینده در حال حاضر در دسترس است. این صفحه تأیید می کند که گوشی پس از راه اندازی در Flipkart در دسترس خواهد بود. یک صفحه فرود برای همان نیز در وب سایت شرکت وجود دارد. همچنین قیمت تلفن همراه را به صورت “Rs. 6،XXX” به نمایش می گذارد، که نشان می دهد قیمت زیر 7000 روپیه خواهد بود. این گوشی تأیید شده است که با حداکثر 8 گیگابایت رم راه اندازی می شود، با 4 گیگابایت رم فیزیکی و 4 گیگابایت رم مجازی. همچنین قرار است 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی داشته باشد.

Infinix Smart 8 با ویژگی Magic Ring مجهز خواهد شد. این یک جزیره خمیده شکل قابل جمع شدن است که حفره سوراخ پانچ را در بالای صفحه نمایش احاطه کرده است و عملکرد مشابه با Apple’s Dynamic Island را دارد. این به کاربران کمک می کند تا اعلان ها و هشدارها را به صورت جمع و جور و بدون شلوغی مشاهده کنند.

در مورد نورپردازی، یک دوربین عقب دوگانه در Infinix Smart 8 شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه AI نامشخص خواهد بود. دوربین جلو به سنسور 8 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. ادعا می کند که اولین گوشی هوشمند در بخش است که به فلش دوربین سلفی مجهز شده است.

برای امنیت، Infinix Smart 8 با حسگر اثر انگشت جانبی عرضه خواهد شد. دکمه روشن / خاموش در لبه راست گوشی به عنوان اسکنر اثر انگشت دوبل خواهد شد. این گوشی در چهار رنگ Galaxy White، Rainbow Blue، Shiny Gold و Timber Black تأیید شده است.

قابل ذکر است که نسخه جهانی Infinix Smart 8 دارای چیپست Unisoc T606 و باتری 5000mAh است. این گوشی دارای صفحه نمایش HD+ (1612 x 720 پیکسل) در اندازه 6.6 اینچ با نرخ تازه سازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 500 نیت است و با Android T Go Edition عرضه می شود.