مجله تکنولوژی

به‌روزرسانی گوگل اندروید با اضافه شدن 11 ویژگی جدید


گوگل اعلام کرده است که 11 ویژگی جدید را در آخرین به‌روزرسانی اندروید به دستگاه‌های اندرویدی اضافه می‌کند. این ویژگی‌ها بر روی تلفن‌ها و تبلت‌های اندروید، دستگاه‌های Google TV و همچنین ساعت‌هوشمند‌های WearOS قابل دسترسی خواهند بود.

ویژگی‌های جدید شامل ترکیب‌های جدید ایموجی استیکر، حالات صدایی در Google Messages، واکنش‌ها در Google Messages، 10 کانال تلویزیون جدید در Google TV، قابلیت کنترل دستگاه‌های هوشمند بیشتر با ساعت‌هوشمند شما و همچنین تنظیم Home و Away از ساعت‌هوشمند با Smart Home شما می‌شود.

شما همچنین قادر به دسترسی به روتین‌های Assistant از ساعت‌هوشمند خود خواهید بود، ورود به دستگاه با کلید امنیتی خود آسان‌تر خواهد شد و می‌توانید یک پین سفارشی روی کلیدهای امنیتی FIDO2 خود تنظیم کنید.

آخرین به‌روزرسانی گوگل اندروید همچنین به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از دستیار هوش‌مصنوعی روز خود را مدیریت کنید و توضیحات تصویری AIU را بشنوید، علاوه بر این شما قادر به پاسخگویی به تماس‌ها و دسترسی به رسانه‌ها از طریق زیرنویس‌های زنده خواهید بود.

اندروید به شما کمک می‌کند تا دستگاه‌های خود را به شخصیت‌های بیشتری تنظیم کنید تا بیانگرتر، مفیدتر، امن‌تر و قابل دسترس باشند. شما اکنون می‌توانید 11 ویژگی و به‌روزرسانی جدید را در تمام دستگاه‌های اندرویدی خود، از جمله تلفن‌ها و تبلت‌ها، ساعت‌های‌هوشمند Wear OS و دستگاه‌های Google TV بررسی کنید — شامل راه‌های تازه برای استفاده از Google Messages نیز. در ادامه می‌توانید بیشتر اطلاعات درباره همه ویژگی‌های جدید در به‌روزرسانی اخیر اندروید را در وب‌سایت گوگل مشاهده کنید، برخی از این ویژگی‌ها در آینده منتشر می‌شوند و بسیاری از آن‌ها هم اکنون در دسترس هستند.