مجله تکنولوژی

تصاویر محافظ‌های iPhone 15 Pro

تصاویر محافظ‌های iPhone 15 Pro نشان می‌دهند که تغییرات طراحی کوچکی در این مدل‌ها اعمال شده است. بر اساس تصاویری که به تازگی از لوازم جانبی قبل از عرضه به اشتراک گذاشته شده‌اند، دکمه‌های روشن/خاموش و میزان صدا در آیفون 15 Pro به‌طور کمی پایین‌تر از مدل‌های آیفون 14 Pro قرار خواهند گرفت. همچنین، پورت USB-C در آیفون 15 Pro، که جایگزین پورت Lightning در مدل‌های فعلی خواهد شد، به نظر می‌رسد نیاز به یک برش کوچکتر در پایین دستگاه دارد.

به‌طور قابل توجهی، محافظ‌ها برای دکمه بی‌صدا جدید طراحی شده‌اند که قرار است جایگزین کلید بی‌صدا بلندمدت قبلی بالای دکمه‌های میزان صدا شود. از آنجایی که دکمه نیازی به گرفتن و جابجایی از طرف و بالا و پایین نیست مشابه یک کلید، به نظر می‌رسد کمترین فضای مورد نیاز را داشته باشد و می‌تواند از یک برش کوچکتر استفاده کند.

یکی از محافظ‌ها دارای یک نوع جایگذاری است که وقتی دستگاه درون محافظ قرار دارد روی دکمه بی‌صدا قرار می‌گیرد، مشابه دیگر دکمه‌ها در بیشتر محافظ‌های آیفون. انتظار می‌رود که این دکمه همچنین به عنوان یک دکمه چندمنظوره اقدام به اجرای عملکردهایی مانند اجرای شورتکات‌ها علاوه بر فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی صدا داشته باشد، مشابه دکمه اکشن Apple Watch Ultra.

محافظ دیگری که توسط کاربر توییتری به نام “Majin Bu” به اشتراک گذاشته شده است، نشان‌دهنده این است که آیفون 15 Pro دارای لنزهای دوربین بزرگتر و میکروفونی بزرگتر خواهد بود. این لوازم جانبی نیز به نظر می‌رسد که مجازیت برای یک کلید تنظیم صدا واحد را حفظ کرده است، اما تغییر طراحی مورد انتظار برای امسال نیست.

برخی از به‌روزرسانی‌های طراحی دیگری که در مورد مدل‌های iPhone 15 Pro گمان زده می‌شود، شامل بدنه تیتانیومی، لبه‌های کمی منحنی در جلو و پشت، حاشیه‌های باریکتر و آرایه دوربین بزرگتر است. قرار است آیفون 15 Pro و آیفون 15 Pro Max همانند همیشه در پاییز همزمان با آیفون 15 و آیفون 15 Plus عرضه شوند.