مجله تکنولوژی

گزارش‌ها حاکی از این است که iQoo Neo 9 Pro به‌صورت گمانه‌زنی شده در Geekbench مشاهده شده است

iQoo Neo 9 Pro در کنار iQoo Neo 9 قرار است در ۲۷ دسامبر در چین معرفی شود. هر دو گوشی در چند هفته گذشته توسط شرکت تیز شده‌اند. iQoo همچنین طراحی و برخی از مشخصات کلیدی گوشی‌ها را فاش کرده است. جزئیاتی نیز درباره مدل‌های سری iQoo Neo 9 به صورت لو رفته است. گفته شده است که مدل Pro نیز پیش‌بینی شده است که در ابتدای سال آینده در هند عرضه شود و حالا پیش از رونمایی روی یک وب‌سایت بنچمارکینگ ظاهر شده است.

گوشی آینده iQoo Neo 9 Pro به Geekbench (از طریق MySmartPrice) راه یافته است تحت لیست Vivo V2339A، در حالی که مدل پایه iQoo Neo 9 با شماره مدل V2338A مشاهده شده است. لیست نشان می‌دهد که iQoo Neo 9 Pro یک مادربرد با شناسه k6989v1_64 دارد – که با پردازنده MediaTek Dimensity 9300 و GPU Mali-G720-Immortalis MC12 تطابق دارد. در لیست ذکر شده است که این گوشی با 16 گیگابایت RAM تجهیز شده است. همچنین نشان می‌دهد که این مدل با سیستم عامل Android 14 عرضه خواهد شد.

منتظر است که iQoo Neo 9 Pro در چین هفته آینده با پوسته OriginOS 4 اجرا شود، در حالی که به صورت جهانی، گوشی با پوسته Funtouch OS 14 عرضه خواهد شد. شرکت پیش از این جزئیات پردازنده هر دو مدل از سری iQoo Neo 9 را قبل از ورود به چین تایید کرده بود.

انتظار می‌رود که iQoo Neo 9 Pro دارای یک صفحه نمایش OLED 1.5K با اندازه 6.78 اینچ و نرخ تازه‌سازی 144Hz باشد. در زمینه دوربین‌ها، واحد دوربین دوگانه این گوشی احتمالاً شامل یک حسگر اصلی سونی IMX920 با رزولوشن 50 مگاپیکسل و یک حسگر ثانویه 50 مگاپیکسل خواهد بود. در همین حال، انتظار می‌رود که یک حسگر با رزولوشن 16 مگاپیکسل نیز در یک شیار چشمک‌زن مرکزی در بالای صفحه نمایش قرار گیرد.

مدل Pro از خط تولید آینده انتظار می‌رود که از شارژ سریع با سیم 120W پشتیبانی کند و همچنین با یک حسگر اثرانگشت درون‌نمایشگر مجهز شود. هر دو گوشی iQoo Neo 9 به صورت رسمی اعلام شده‌اند که در سه گزینه رنگی ارائه می‌شوند – آبی ناوتیکال، سیاه Fighting، و گزینه دوتایی قرمز و سفید Soul (ترجمه شده از چینی).